پذیرش اینترنتی نسخ پزشکان تامین اجتماعی معاونت درمان و خدمات درمانی

سیستم پذیرش اینترنتی نسخ پزشکان و دندانپزشکان توسط تامین اجتماعی راه اندازی شد

پذیرش نسخ پزشکان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی اقدام به راه اندازی سیستم پذیرش آنلاین نسخ پزشکان و دندانپزشکان طرف قرارداد “درمان غیرمستقیم” کرده است. هدف از ایجاد این سامانه کاهش مراجعات حضوری به دفاتر اسناد پزشکی میباشد.
در فاز اول ، پزشکان و دندانپزشکان طرف قرارداد در سایت “تأیید نسخ صندوق تامین اجتماعی” به صورت آنلاین ثبت نام کرده و اطلاعات این پایگاه را به روز خواهند کرد.
در فاز دوم این طرح نیز “سیستم پذیرش آنلاین نسخ پزشکان و دندانپزشکان ” راه اندازی شد که طی آن پزشکان قادر خواهند بود از طریق سایت “تأیید نسخ“،پرونده های ارسالی و وضعیت نسخ ارسالی و کسورات اعمال شده را پیگیری و مشاهده کنند.

ثبت نام در سایت تأیید نسخ صندوق تامین اجتماعی

چنانچه طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی می باشید و تاکنون در بخش پزشکان ثبت نام نکرده اید، برای استفاده از این سیستم باید از طریق لینک زیر وارد سایت تامین اجتماعی شوید
آدرس سایت برای ثبت نام :

www2.darman.sso.ir/Forms/Public/NewRegFRM.aspx?mode=add
فرم ها را به دقت پر کنید.
رمز و یوزرنیم خود را انتخاب کنید و آدرس پست الکترونیک را با دقت وارد کنید.
لینک فعال سازی ثبت نام به ایمیل شما ارسال می شود و باید از طریق آن اکانت خود را فعال کنید
سپس از طریق یوزر نیم و پسورد در سایت لوگین کنید.

آدرس سایت پذیرش اینترنتی نسخ
بعد از تایید مشخصات شما توسط سامانه میتوانید از طریق یوزر نیم و پسورد وارد سایت شوید
ادرس سایت تایید نسخ : www2.darman.sso.ir

توجه:
کاربرانی که با IE 8 یا Windows 7 کار می کنند عموما با سایت تایئد نسخه مشکل دارند که لازم است تتظیمات IE 8 را تغییر دهند که راهنمای آن را میتوانید در فایل زیر پیدا کنید و پس از دانلود فایل Compatibility With IE8.pdf آن را مطالعه فرمائید.
لینک دانلود

پذیرش نسخ پزشکان تامین اجتماعی پذیرش نسخ تامین اجتماعی

20 Responses to پذیرش اینترنتی نسخ پزشکان تامین اجتماعی معاونت درمان و خدمات درمانی

  1. سلام.وبسایت خیلی خوب و جامعی دارید.ممنون

  2. در قرن حاضر، پیشرفت های چشمگیر در حوزه علوم و فناوری، موجب عرضه کالاها و خدمات متنوعی گردیده
    است. در این میان انتخاب کالا
    یا خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه چالش بزرگی را پیش روی انسانها قرار داده است.
    به موازات این پیشرفت ها و افزایش مشغله کاری افراد،
    انجام امور نظافت منزل یا محیط کار
    به یکی از چالشهای بزرگ زندگی تبدیل شده است.
    این امر زمینه مناسبی را برای
    ظهور شرکتهایی با ارائه
    خدمات نظافتی فراهم آورده است. در این
    میان انتخاب شرکت خدماتی مناسب که بتواند خدماتی از قبیل نظافت منزل، نظافت راه پله، نظافت محل
    کار، نظافت شرکت و… را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت و از همه مهم تر با پشتیبانی همه جانبه، مسئولیت پذیر و مطمئن
    ارائه نماید، موضوع بحث برانگیزتری را ایجاد نموده است.
    به خصوص اهمیت و ارجحیت این امر، با فرارسیدن سال جدید وتلاش به منظور یافتن شرکت نظافتی یا انجام
    خدمات نظافتی و به جا آوردن سنت دیرینه خانه تکانی نمود بیشتری پیدا میکند.
    مشکل یافتن خدمات نظافت منزل به خصوص در کلان شهرهایی همچون تهران و
    بدون توجه به اینکه خدمات نظافت منزل شرق تهران یا نظافت منزل
    غرب تهران و یا نظافت منزل شمال
    تهران باشد، هرچه بیشتر در این ایام مطرح میگردد.

    یکی از مهم ترین مسائلی که باید در انتخاب
    شرکت خدماتی مناسب مد نظر قرار
    گیرد، توجه به موضوع ثبت شدن شرکت در
    اداره ثبت و قانونی بودن این شرکت ها میباشد.
    مسئله مهم دیگر، خود پرسنل نظافتچی یا خدماتی هستند و اینکه شرکت نظافتی مذکور چه
    تضمینی از این افراد گرفته و یا به منظور
    افزایش رضایت و امنیت مشتریان خود چه چارچوبی را برای استخدام پرسنل خود در نظر گرفته است.

    از آنجایی که این پرسنل نظافتچی به داخل منازل، محل کار
    و یا شرکت ها اعزام میگردند و احتمال هر گونه آسیب یا مشکلی وجود دارد، اخذ
    ضمانت کاری از این افراد، از اهمیت خاصی برخوردار است.
    متاسفانه تاسیس شرکتهای خدمات نظافت یا آنچه در عموم مردم به
    عنوان شرکت نظافت منزل تلقی میگردد روز به روز در حال افزایش بوده و عدم
    نظارت اتحادیه خاصی بر این شرکت ها و همراه با آن عدم تجربه افراد مسئول در این شرکت ها
    موجب بروز مشکلات فراوان و از همه مهم تر ایجاد بدبینی
    درجامعه گردیده است. اما آیا میتوان در این بازار، شرکت خدماتی مناسبی نیز پیدا نمود؟ این سوال را میتوان با قاطعیت جواب مثبت داد.
    هم اکنون شرکت هایی با خدمات مناسب و با تجربه
    نیز در این بازار فعالیت دارند، اما
    در واقع برای این که پی برد
    یک شرکت قابل اعتماد است یا خیر، تنها یک
    راه وجود دارد و آن این است که حداقل
    یکبار به آن شرکت اعتماد کرد!

    ما برای اثبات کیفیت خدمات، یکبار اعتماد به شرکت خدماتی آریومن را
    پیشنهاد میدهیم. این شرکت با سالها تجربه موفق در کلیه امور نظافتی
    و انجام پروژه ها و قرار دادهای موفق، با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده و جذب
    نیروهایی مجرب، ایرانی، با ادب و آراسته با سنین حدود ۳۵ سال و انجام مصاحبه های استخدامی چند مرحله ای و اخذ مدارک کافی و
    ضمانتی از پرسنل و تاسیس ۴ دفتر نمایندگی در سطح تهران، امکان اعزام نظافتچی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت
    به تمام مناطق تهران از نزدیکترین نمایندگی به محل به صورت تضمینی را فراهم
    آورده است. این شرکت با اطمینانی که
    به کار خود دارد با افتخار و اطمینان، عنوان نظافت تضمینی را در تبلیغات خود درج مینماید.
    برای اثبات این تضمین، در فاکتور شرکت درج گردیده
    است چنانچه نیروهای این شرکت (خانم یا آقا) خدمت مشتری رسیده و بعد از گذشت
    یکساعت از کار، مشتری به هر دلیل اخلاقی، ظاهری و یا کاری از پرسنل اعزامی رضایت نداشتند، میتوانند بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای و یا حتی مبلغی به عنوان کنسلی، نیروی اعزامی شرکت را بازگردانده و پرسنل جایگزین دریافت نمایند.

    این شرکت برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان خود
    سیستم رزرو آنلاین کارگر خدماتی در کمتر از یک دقیقه
    با امکان انتخاب روز، ساعت، جنسیت پرسنل اعزامی و …

    را نیز از طریق سایت شرکت فراهم
    آورده است.
    کافیست افتخار داده و به ما اعتماد نمایید تا با رضایت کامل به جمع مشتریان ما بپیوندید.

  3. در قرن حاضر، پیشرفت های چشمگیر در حوزه
    علوم و فناوری، موجب عرضه کالاها
    و خدمات متنوعی گردیده است. در این میان انتخاب کالا یا خدمات با کیفیت
    و مقرون به صرفه چالش بزرگی را پیش روی انسانها قرار داده
    است. به موازات این پیشرفت ها و افزایش مشغله کاری افراد، انجام امور نظافت منزل یا
    محیط کار به یکی از چالشهای بزرگ زندگی تبدیل شده
    است. این امر زمینه مناسبی را
    برای ظهور شرکتهایی با ارائه خدمات نظافتی فراهم آورده
    است. در این میان انتخاب شرکت
    خدماتی مناسب که بتواند خدماتی از قبیل نظافت منزل، نظافت راه پله، نظافت محل کار، نظافت شرکت و…
    را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت و از همه مهم تر با پشتیبانی همه جانبه، مسئولیت پذیر و مطمئن ارائه نماید، موضوع بحث برانگیزتری را ایجاد
    نموده است. به خصوص اهمیت و ارجحیت این امر، با فرارسیدن سال جدید وتلاش به
    منظور یافتن شرکت نظافتی یا انجام خدمات نظافتی و به جا آوردن سنت دیرینه
    خانه تکانی نمود بیشتری پیدا میکند.

    مشکل یافتن خدمات نظافت منزل به خصوص در کلان شهرهایی
    همچون تهران و بدون توجه به اینکه خدمات نظافت
    منزل شرق تهران یا نظافت منزل غرب تهران و
    یا نظافت منزل شمال تهران باشد، هرچه بیشتر در این ایام مطرح میگردد.
    یکی از مهم ترین مسائلی که باید در انتخاب شرکت خدماتی مناسب مد نظر قرار گیرد، توجه به موضوع ثبت شدن شرکت
    در اداره ثبت و قانونی بودن این شرکت ها میباشد.
    مسئله مهم دیگر، خود پرسنل نظافتچی یا خدماتی هستند و اینکه شرکت نظافتی مذکور چه
    تضمینی از این افراد گرفته و یا
    به منظور افزایش رضایت و امنیت مشتریان خود چه چارچوبی را برای استخدام پرسنل
    خود در نظر گرفته است. از آنجایی که این پرسنل نظافتچی به داخل منازل،
    محل کار و یا شرکت ها اعزام میگردند و
    احتمال هر گونه آسیب یا مشکلی وجود دارد، اخذ ضمانت کاری از این افراد، از اهمیت خاصی برخوردار
    است. متاسفانه تاسیس شرکتهای خدمات نظافت یا آنچه در عموم مردم
    به عنوان شرکت نظافت منزل تلقی میگردد روز به روز در حال افزایش بوده و عدم
    نظارت اتحادیه خاصی بر این شرکت ها و همراه با آن عدم تجربه افراد مسئول در این شرکت ها موجب بروز مشکلات فراوان و
    از همه مهم تر ایجاد بدبینی درجامعه گردیده است.
    اما آیا میتوان در این بازار، شرکت خدماتی مناسبی نیز پیدا نمود؟ این سوال را میتوان با قاطعیت جواب مثبت داد.

    هم اکنون شرکت هایی با خدمات مناسب و با تجربه نیز در این
    بازار فعالیت دارند، اما در واقع برای این که پی برد یک
    شرکت قابل اعتماد است یا خیر، تنها یک راه وجود دارد و آن این است که حداقل یکبار به آن
    شرکت اعتماد کرد!
    ما برای اثبات کیفیت خدمات، یکبار اعتماد به شرکت خدماتی آریومن
    را پیشنهاد میدهیم. این شرکت با سالها
    تجربه موفق در کلیه امور نظافتی و انجام پروژه ها و قرار دادهای موفق،
    با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده و جذب نیروهایی مجرب،
    ایرانی، با ادب و آراسته با
    سنین حدود ۳۵ سال و انجام مصاحبه های
    استخدامی چند مرحله ای و اخذ مدارک کافی و ضمانتی از پرسنل
    و تاسیس ۴ دفتر نمایندگی در سطح تهران، امکان اعزام نظافتچی با بالاترین کیفیت و
    نازلترین قیمت به تمام مناطق تهران از نزدیکترین نمایندگی به محل به صورت تضمینی را
    فراهم آورده است. این شرکت با اطمینانی که به
    کار خود دارد با افتخار و اطمینان،
    عنوان نظافت تضمینی را در تبلیغات خود
    درج مینماید. برای اثبات این تضمین، در فاکتور شرکت درج گردیده است چنانچه نیروهای این شرکت (خانم یا آقا) خدمت مشتری رسیده و بعد
    از گذشت یکساعت از کار، مشتری به هر دلیل اخلاقی، ظاهری و یا
    کاری از پرسنل اعزامی رضایت نداشتند، میتوانند بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای و یا حتی مبلغی به عنوان کنسلی، نیروی اعزامی شرکت را
    بازگردانده و پرسنل جایگزین دریافت نمایند.
    این شرکت برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان خود سیستم رزرو آنلاین کارگر خدماتی در
    کمتر از یک دقیقه با امکان انتخاب روز، ساعت، جنسیت پرسنل اعزامی و …

    را نیز از طریق سایت شرکت فراهم آورده است.

    کافیست افتخار داده و به ما اعتماد
    نمایید تا با رضایت کامل به جمع
    مشتریان ما بپیوندید.

  4. سلام ممنون به خاطر مطالب فوق العادتون

  5. سلام خسته نباشید من که سردرنیاوردم از سایت ممنونم

  6. از بس که درمورد تغییر سایت اطلاعیه دادید و همیشه هم اشکال داره و قابل وصل شدن نیست ما که موفق نشدیم واقعا در این عصر اینجوری سایت داشتن اسفناک است .

  7. با این سایت تان مارا بستوه آوردید

  8. تورابه خدا یک کارشناس وارد به امور اینترنتی درستوحسابی برای اینکارهاانتخاب کنید تا ماراااینقدر سرکار نگذارد.والله اینطور ناشیانه عمل کردن برای این سازمان به این عظمت اصلا صحیح نیست.

  9. متاسفانه هر کاری کردم موفق به پیدا کردن سایت نشدم و اصولا صفحه ای باز نمی شود چقدر خوب است که سازمان افراد دست اندر کاررا لاقل از بین داراندکان مدرک ابتدایی که سواد خواندن و نوشتن دارند انتخاب نمایند و انها را برای طی دوره کامپیوتر به اموزشگاه های سطح شهر معرفی نمایند

  10. سامانه ثبت نسخ پزشکان افتتاح گردید

    پزشکان و موسسات درمانی محترم

    از این پس میتوانید با مراجعه به سامانه ثبت اینترنتی نسخه با نام “نسخه چی” با ادرس زیر نسخه های خود را ثبت نموده و برای سازمان بیمه گر ارسال نمایید

    در این سیستم نیازی به نصب نرم افزار بر روی سیستم خودتان ندارید و کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید تا با مراجعه به این سایت نسخ خود را ثبت نمایید

    با استفاده از این سیستم از مزایا زیر بهره مند میگردید :

    عدم درگیری شما با خراب شدن سیستم عامل یا ویروس ها یا نصب مجدد نرم افزار
    عدم نیاز به بروز رسانی تعرفه ها و قیمت ها
    امکان دسترسی در محل کار،منزل یا حتی مسافرت
    امکان ارسال فایل های بیمه ای بصورت غیرحضوری
    استفاده از پشتیبانی قوی کارشناسان ما
    لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.noskhechi.ir مراجعه نمایید

  11. دکتر حبیب الله فتاحیان تهرانی

    با تقدیم سلام و عرض احترام
    تا ماه گدشته با هزار مصیت یاد گرفتم که چگونه صفحه بذیرش اینترنتی نسخ بیدا کنم،حالیه با این تغییری که داده اید
    بهیچوجه نمی توان این صفحه را یافت. من به شما و سطح ۲ محتاج نیستم ،فقط برای کمک به مردم با شما قرارداد
    بستم،ولی شما من و دیگر همکاران را عمدا می خواهید مجبور کنید که قرار داد خود را فسخ نماییم.این ماه نسخ خود را
    بدون بذیرش اینترنتی با بست ارسال می نمایم ،و در صورت عدم بدیرش،از یوم جاری ۱۲ آذر ۹۱ قرارداد خود را
    با شما قطع می نمایم.من با هر سازی می توانم برقصم:بابا کرم،چاچا،رب و.. ولی با سازشما نمی دانم چگونه رقصید؟

  12. متاسفانه می خواهیم چر همه چیز پیشرفت داشته باشیم ولی فقط این مورد را از پزشکان می خواهیم ولی خود تامین اجتماعی تلاشی نمیکند

  13. ناهماهنگی قیمت داروباسایر بیمه های شورا‏‏_وعدم اموزش ارسال الکترونیکی نسخ از مشکلات بیمه می باشد

  14. اشکال ادبی تعمدی بود!

  15. تغییر سیستم واقعا به روش مزخرفی صورت گرفته است.آقایان فکرمیکنند که اطبا بیکارند که وقت خود را صرف بازیهای مربوط به ثبت نسخ صرف کنند.

  16. حسین زواری امیری

    فرم نسخ دندان پزشکان

  17. در تیتر مدیریت درمان را بکن معاونت درمان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.